Lördag

Igår var Milton och jag på 1,5årsbesök på BVC på morgonen vilket gick kanon. Efter det hade jag jourtelefon på jobbet 10-13 och hann därefter kasta i mig några flingor framför skärmen och renskriva innan det var dags att hämta barnen. Fixade en ganska enkel kvällsmat igår och ägnade kvällen till att planera och boka min 40-årsresa. Vincent var överlycklig öven en enorm box som jag släpade med mig hem från jobbet och gjorde skisser och planer för sitt kommande lådhusbygge. Så duktig är han!
 
Fick en lite trist inledning på helgen inatt tyvärr när Milton kräktes precis när vi gått och lagt oss. Blev en lång natt vilket känns i kroppen idag. Riktigt ont i huvudet har jag idag efter både vakennatten och en psykiskt ansträngande vecka. Det har varit lite väl mycket med både nya jobbet, aktiviterer varje kväll och Vincent som krisat igen på skolan. Dagen idag blev därför lite annorlunda än planerat och framförallt betydligt lugnare. Behöver verkligen vila idag känner jag. Känner mig glad och så.. har en jättemysig lördag men jag är riktigt trött!
0 kommentarer