Åh så skönt

Tänk att man kan bli glad att bli förkyld. Grejen är att jag nästan blev orolig för mig själv igår eftersom jag varit så trött i två dagar. Imorse vaknade jag snuvig och med en ny förkylning. Inte så kontigt att jag varit trött alltså. Men idag har vi en gosedag hela familjen. Fick bokningsförfrågningar från lite härochvar men tackade nej. Kände att vi behöver vila alla fem idag. M och jag ska köra till Malmö och hämta ett babyskydd att ta med på vår resa. Det är mycket svårt att hitta bakvänd bilstol utomlands och vi vill att alla i familjen ska åka tryggt. Så vi komemr trycka ner Milton i ett babyskydd när vi kör. Gränsen på babyskydd är 13 kg och Milton väger 12.2 så det ska inte vara några problem. Det håller till ca 1,5 års ålder och Milton är inte så lång. Ett streck under på längden och ett över på vikten. Alldeles perfekt vår lilla knoppis.
Idag har vi efter mysfrullen sorterat kläder, byggt koja och nu blev det stuvade makaroner och falukorv. Jag har hemlagad ridifrutti i ugnen så ikväll blir det risifrutti och saftsoppa till dessert.
 
0 kommentarer