Jamen betydligt bättre!

Gick upp imorse och hann med ett yogapass med Miltis innan det var baddags. Ryggen kändes blä innan men helt ok efter. Miltis och jag badade och hade urmysigt men precis när jag står med huvudet fullt av schampo bestämmer han sig för att ställa sig upp i stolen. Gaaaaah! Fick kasta mig ner och fånga upp honom och tjong sa ryggen 😂 näääääää
Haltade ut och gjorde frukost i min blommiga morgonrock och håret i ett enormt rufs. Stirrar rakt in i Vincents klass som kommer fint promenerande förbi. Får någon slags chock och duckar 😂😂😂 tänker att Vincebt kommer bli SÅ arg på mig om jag vinkat i detta skick. Lyckas köra igång Raoul min massör och får i Milton mat. Ställer in min lunchdejt och ringer apotek i jakt på någon form av stödgrej för ryggen (haft tidigare!). 
Lyckas få tag på ett som funkar till sist och det hjälper bra. Fortfarande ont men jag kan röra mig. M ringer och berättar att han måste jobba över 😬 
Men men.. finaste goaste barnen var helt fantastiska och så glada! 
Raoul har hjälpt bra idag i kombo med min ursnygga (not) nya stödgrej. 
Milton, jag och storfisarna har i vilket fall haft en toppendag hur galet det än kan låta. Ett litet orosmoln är dock att Vincent fortsätter att halka mer och mer efter i längd. Han var på extra mätning i skolan idag och det ser sådär ut. Skolläkaren ska titta på hans kurvor nästa vecka. Annars mår han toppen i skolan och hemma.❤️
Raoul min privata massör (-stol ) hihihi
(null)

Min privata städare.. like mother like son....

(null)

(null)

Kommentar överflödig 🙃

(null)




0 kommentarer