Sakna

Så märkligt! Idag saknar jag barnen fast de är ca 100m bort. Det händer mycket nu, full speta igår och idag är nästan ännu mera crazy. Milton och jag ska till stan och träffa min Lovisa, vidare till Limhamn för uppdrag, vidare till blomsteraffär och köpa avslutningsblomma, hem och hämta barnen, laga tidig "kvällsmat", vidare till Vellinge och lämna 16.00 på träning, vidare till posten och hämta paket, tillbaka till träningen 17.15 för uppvisning där M möter upp och sen hem natta barnen och crascha i sängen själv. 
Har råkat överanstränga händerna igår när jag städade, hade fem barn och Miltis inte sov 🤔 så lätt för det (har haft med alla tre som bebisar). Hoppas handlederna fixar tempot och alla lyft idag bara. Får försöka spara mig så gott det går fast det är svårt. 
Imorgon ska jag till vc och få kollat födelsemärken och efter det kommer en vän med barn hit. Ska bli mys ❤️
Men jag saknar barnen idag på något märkligt sätt. Sommarlovet närmar sig och just nu har vi det så gosigt jag och barnen. De är så himla fina och kloka. Lyssnar och visar respekt mot det jag säger ofta. Nu ser jag grälet framför mig igårkväll där de pucklade på varandra i sängen 😂 Helt perfekt är det såklart inte och ska inte vara heller.. det är ju så barn lär och utvecklas.. 
Miltis sover och jag skulle kunna somna jag med. Sovit riktigt dåligt inatt. Nog värme och allt som händer nu som susar i huvudet. Kalas nästa vecka... kalas söndag.. träffa jobbet på fredag... surrsurrsurr
Nu vaknar Miltis!
0 kommentarer