Bork Havn resa och midsommar

Igår reste vi tillbaka till vårt älskade Bork vid vadehavet i Danmark. Resan gick bra, tufft med många mil när man är liten men vilka kämpar! Vincent hade svårast och oj vad det kliade i hans ben efter 5 timmar i bilen. 

Jag har varit exeptionellt trött den senaste veckan själv och bilresan var bara underbart helande för mig. Det har blivit ca tre timmars sömn per natt hela den senaste dryga veckan med Miltons nya tand och hans och barnens förkylning. Och sen resan på det först till Kristianstad och sedan packa allt ensam med tre kids hemma till resan till Bork. Sällan jag klagar men faktiskt har jag lite gått på knäna i veckan piiiieh! 
Så ofantligt glad att M är ledig och att vi är framme nu. Har haft "ett snällt föräldraledigärmanintebaraledigochsoftarhemmafrusamtal" med min man också om fördelning av jobb hemma... ja ni fattar  😅
Nu blev detta ett mycket konstigt inlägg här från en säng i Bork. Klockan är nio och jag är ensam vaken. Tar på krafterna att midsommarfira hihi
Idag ska bli en underbar dag med sju starka timmars ostörd sömn i kroppen 😍

Här kommer några bilder innan fru Schönis ska upp och sätta på kaffe. 
Kram på er och glad midsommar ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


(null)


0 kommentarer