Sommarlunk

Så skönt att bara vara hemma och mysa sommarlov! 
Barnen har verkligen kommit i ett härligt sommarlovslunk och trivs mest hela tiden. All skolstress har försvunnit och båda trivs med att knappt göra något mer än att hänga med mig och med varandra. Jag försökte uppmuntra Flisan att leka med en kompis idag men hon tyckte.. jag citerar: "det var lite för dåligt väder för det..."
Milton stortrivs och sover som en dröm på nätter och på dagarna. Så glad.. verkligen över vår sommarlovslunk. Världens goaste och gladaste barn har jag!

Igårkväll tog Felicia fram alla bloggböcker jag skrivit om vårt liv och vi satt länge tillsammans och mindes, fnissade och njöt. Riktigt härlig kväll. Hittade också vårt gamla bröllopsalbum vilket var minst lika mysigt att titta i tillsammans. 
Martin oljade trädäcket där ute en runda medan barnen och jag gick ner till dammen och sjösatte elbåten. Det var helt galet roligt att köra!!

Kvällen avslutades med en lyckad försäljning av vår finfina rese-och bilvagn som Milton avskyr. Han vägrar att sova i den vilket gör det helt omöjligt att behålla den. Till mitt stora förtret.. Älskade den vagnen! Men lyckades iallafall ändå sälja den till ett bra pris och gjorde till och med en vinst på mina vagnsförsäljningar. Tjoho! 
Nu återstår bara att hitta en ny vagn att ha på resa och i bilen. Skratt.. men ni som känner mig (vagnstoken) vet kanske att det kommer bli ganska skoj *hihi*
Idag har vi bakat hamburgerbröd, bullar, rensat och plockat egenodlade grönsaker. Så mys! Ikväll blir det köttbullar med egna morötter och tomater.. Mmmmm

Martin och jag laddar inför några dagar med Milton eftersom mormor och morfar ville låna de stora ett par dagar och mysa sommarlov med dem på egen hand. Härligt att få lite tid på tu man hand, kanske gå ut och äta och bara få tid ihop. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer