Söndag!

Vaknade samtidigt som barnen men låg kvar och lyssnade när de började leka. Njöt av att höra Vincent ta fram sina bilar och mattan under tiden Flisan byggde en koja i soffan (ser ni henne?).


Svängde ihopa en tjälknul igår att ha under veckan. Förberedde en massa kokta grönsaker att ha färdgkokta till allt från gratänger till omeletter. Visst jobbade jag 94% innan men nu när det är 100% tänker jag att det kan bli stressigt.. lika bra att vara förberedd!


Under tiden jag lagade byggde M och Vincent torn :)


Sen blev det lite egentid jag JOGGADE (!!)


M och barnen badade när jag kom hem. Mysigt och hela familjen sjöng Vincents sånger om.. bajs.. för full hals tills vi kom på att fönstert var öppet.. RIDÅ!

Packade picnic eftersom V var feberfri och drog bort till leplatsen.




Jättefint väder!




Tills molnen kom.. men då var det ändå dags att gå hem. Flis och jag tog bilen och drog på lite tjejshopping. Hittade en finfin "sparkdräkt och klännnig på Rea på HM. Fynd! 200:- totalt och jag blev jättenöjd. Flisan och jag hade så himla roligt när vi var iväg. Flisan skrattade så att honknappt kunde få luft och gå :)


Som sagt mycket nöjd med mina fynd!


Snygga strumpor va ;) hehe



0 kommentarer