Söndag.. Vilodag..

Det är inte lätt att gå med två busungar på släp


När Vincent somnat hade vi familjefilmsrejs i soffan!


Mysigt och jag fick ryggmassage av världens bästa make!


Egen hemmagjord joghurt! MMMMUMS!


sicken köksmaskinsnörd jag är..


Sedan bakade vi pizza på degrest


och satte igång en söndagsstek som gjorde sig själv..


Det behövdes efter att ha rullat dessa grissini, bakat en paj, gjort piroger och massa små kryddiga köfte till mitt kalas..


Hela (!) pizzan gick åt!


Blev attans stolt över mina grissini.. Som sprayades med strykjärnet innan saltet kom på. Var är min blomspruta?!



sicken comfortfood-dag det var..
jello med vispgrädde till dessert




massa energi i denna lilla fis! Sover mycket det gör han mn är pigg mellan varven :)



blöjfria pojken har klarat sig nu flera dagar


körde och handlade till tårtbaket
mycket att förbereda och planera inför kalaset!


och som avslutning "the stek"!

0 kommentarer