Panik

Eller iallafall nästan fick jag inatt när klockan var 2 och jag fortfarande inte somnat mitt i host och kräkkaoset. Jag låg bara och väntade på att något skulle hända och minsann om det inte gjorde det också. Klockan ett på natten fick vi byta sängkläder och trösta stackars ledsna Vincent. Kl 06.30 ringde min klocka och idag fungerade jag väl.. Sådär.. Kortminnet existerade inte och jag borde nog inte kört bil. Höll på att krocka två gånger på allvar. Jisses jag hade noll koll på det mesta idag. 
Ikväll när jag kom hem väntade en GLAD pojke med största kramen redan innan jackan åkt av. 
Vi åt champinjonsoppa med stekta fingrar (falukorv..) och grisörön.. Pasta.. Ja och så löss.. (Riven ost) 
Konstig kombo men efter att inte ha ätit på några dagar var jag minst sagt angelägen om att få i honom något. Kosta vad det kosta ville.. Och han åt.. Efter att ha blivit mutad med ett bad efter maten. Då slank hela tallriken ned :)
Pust!
Imorgon är jag hemma med Vincent och Flisan på förskolan. Kommer kännas konstigt..
Nu nattinatti!
0 kommentarer