Vila

Att vara på semester hos mormor och morfar är verkligen som  fluffigt sockervadd för själen. Som vi njuter och kopplar av alla tre, jag och barnen. Igår var barnen uppe tills de fullkomligt trillade ihop i trippeldubbelsängen i källaren. Trillade ihop av ren lycka och pirr i magarna. 
Hade en helt fantastisk kväll. Massor med god mat och vin. Härlig uppesittarnatt med tända ljus och pappas halvknasiga men ljuvliga drinkar. 
Vad man behöver sådant ibland. Att bara få vara.. njuta av livet och bara vara sig själv till 100%. 
Inga hämningar eller återhållsamhet. De vet ju verkligen vem jag är mina föräldrar och jag får vara precis den jag är. Landar här hemma både i mig själv och i miljön. Som att falla ner i rosa bomull med hela kroppen och landa i harmoni. 
Vila.. här är vila.. 
0 kommentarer