det där med helg..

Är lite trixxigt.. Jag vill absolut inte förmedla till mina kids att det är godis som innebär helgen.. Inte heller att det är presenter..
Det jag vill förmedla är att det är två/tre dagars avkoppling och mys där vi gör saker tillsammans!
 
Jag är ju dessutom en rutinnörd, bigtimes, en rutinnörd som gillar att fira lite och se sina barn glada. Så idag infördes något som kunde uppfylla alla mina mål! Fredagspresenten!
 
Lurig mamma..
 
 
som tagit fram stora pyssellådan hemma.. Julkortspyntet kom fram..
 
 
vi vill ha fredagspreseent!
 
 
 
Titta Vincent!
 
 
Woaw en pixiebok!!
 
 
Vincents egen.. plus några klistermärken som han genast pyntade huset med..
 
 
Flisan fick en biljett.. och smurfblått nagellack!
 
 
det var uppskattat.. ganska ;)
 
 
imorgon är det "tjejdag" med hamburgare på ett ställe med "Smurftema"
Killarna få följa med en stund också såklart..
 
 
boken lästes.. igen och igen.. och igen..
 
 
nagellacket ville inte visas upp av en busfröig fröken ;)
 
0 kommentarer