*pang*

I golvet hade Vincent fallit idag. En söndergråten vitgrå liten ledsen skrutt mötte mig då jag kom tidigt och hämtade.
Fröknarna ville inte släppa iväg oss då de trodde att klökshostningarna och den bleka nunan innebar.. hjärnskakning.
Skakad blev även jag.. för att inte tala om rädd..
När jag skolade in V berättade den andra mamman som skolade in om att det barnets kusin dött då han trillat och slagit i huvudet.
Det ringde ganska bra i mitt huvud kan jag säga!
Mötte fina grannen som tog hand om Flisan när vi kom hem. V och jag bäddade ner oss i puffarna för att han skulle vila, men INTE somna.
M kom tidigare från jobb och tja inte mycket hände. V hostade och klöktes lite. V fick mer färg i ansiktet allt eftersom timmarna gick och nu vid läggdags är han i prima skick (ta i trä,,)
Pust..
öööh godmorgon..
 
 
efter kaos och kalabalik landade vi alla tre i puffarna
 
 
under tiden gulschgrytan puttrade
 
 
succémiddag tyckte båda barnen!
 
 
blev lite mys ändå
 
 
glasspinnepojke
 
 
som piggat på sig under kvällen!
 
 
fina smarta Flisan vars största intresse för tillfället är hemliga "Kattklubben" & hästar
 
 
0 kommentarer