idag

Har det varit en sådan där bra dag. Ni vet en helt vanlig allmännerlig dag men ändå en så himla bra sådan! Känslan från igår har hängt kvar i kroppen, känslan efter en fin och avkopplande helg!
Veckan känns kalas med mycket kul inplanerat och även till helgen har vi lite planer. 
En bra dag idag alltså och en fin vecka framför oss. Det känns ju bra mitt i regnslasket :) Fast ni känner väl mig.. regnälskaren.. så det där med vädret skriver jag ju mest för att jag lider med er andra regnälskare som man är.
Igårkväll var som sagt en himlans härlig kväll
 
Flisan och jag sydde en tröja tillsammans
 
 
hade ju inget val eftersom inget i garderoben matchade de nya byxorna
 
 
toklillebrorsan fick blöjan lite på svaj..
 
 
 
 
 
som vi fnissade!
 
nya jobbkläder fick flytta in i garderoben
 
 
känns som att familjen lever på rotfrukter för tillfället.. (eftersom jag älskar det..)
 
 
och eftersom vi haft en sådan hemsk helg längtade jag lite extra till jobbet imorse ;)
 
 
;)) fast när jag väl kommit på plats (och fått kaffe) var det som vanligt hur bra som helst!
0 kommentarer