jisses

halva fyrtiosextimmarsarbetsveckan gjord och halva kvar. Jisses vad trött jag var ikväll när jag ramlade hem. Imorse kom farfar 10.30 på kaffe och innan dess hade jag och Vincent försovit oss efter en mycket jobbig kväll och natt.
Skrev ett långt mycket argt inlägg igår som jag raderade i sista sekund eftersom det kunde upplevas som stötande av känsliga personer ;)
Kortfattat hände följande att Flisan var inte lagd igår när jag kom hem från jobbet.Och då hon inte träffat mig sedan i måndags morse så blev det, som väntat, total kaos. Jag fick natta henne i över en timma och på natten vaknade hon i omgångar och var ledsen och upprörd över att jag var hemma men inte låg i hennes säng. Jisses.. trötto imorse..
Flaxade iväg efter att ha serverat vår söta målare och farfar våffelfrukost. Tandis och därefter jobb 13-22. Piiieh!
Tandis gick verkligen bra. Inga hål och bra bissingar. Ja och inga psykbryt från tandläkarrädda mig heller för den delen ;)
Imorgon får jag ÄNTLIGEN träffa Flisan igen. Vi får hela en timme imorgon innan jag börjar jobba. Sniff..
Tur att det bara är på detta viset denna veckan för detta hade inte jag mått bra på i längden. Knappast hon heller trots att vi behöver kapa navelsträngen lite mer..
0 kommentarer