Har kraschlandat

Framför datorn med det lilla som finns kvar i kylen. Ousch måste verkligen handla.. Här är misääär!
Jobb idag som sagt och när jag damp hem på dammvägen så var samtliga garderober uppe. Tjohoo! 
Vill ta bild men det blir bara suddigt när det är såhär mörkt. Väntar tills imorgon helt enkelt. Får se men det lutar åt jobb imorgon med. Är dock så ända in i bengens glad över att jobba med just det jag gör så det känns nästan bara kul. Fy vilket kul och meningsfullt jobb jag har. Hade önskat att få berätta någon gång men ni får helt enkelt bara lita på mig :) 
men nu blir det mer tid utan kids och framförallt Flisan. Imorgon blir det bara en halvtimme vi hinner ses på hela dagen :( Jaja.. Att vara förälder och en bra sådan innebär ju både att älska och vara nära men även lossa navelsträngen ibland och låta barnen utvecklas på egen hand. Det är ju så viktigt.. Om än så förbannat svårt! Att ha dem för nära i för hög ålder hämmar ju mer än det bidrar till deras utveckling.. Jäkla skit ;)) 
får njuta mer nu i långhelgen när vi ÄNTLIGEN får mer än en dags ledigt i sträck allihopa nu för första gången på FYRA veckor. jisses.. Tusan vad skönt det ska bli! Ska se till att Flisan och jag dessutom får egentid för det behöver vi verkligen. Evigheter sedan sist.. 
Nix nu ropar sängen på mig!
 
2 kommentarer
Lina

Det är tur att man kan ibland luta sig tillbaka titta in hur familjen Shön har det;-). Man vill ju inte missa något fast vi inte träffas. Hälsa familjen kram

Lina

Förresten.... Här ligger man vaken fast igen annan e det. Grrrrr!!! Dax att gå upp ändå!