GAAAAH!

Klockan på 05:30 och inledde dagen med ett rungande "Fyyy f-n". Usch det där kändes inte som något jag skulle skriva men är tyvärr sanningen. Mornar, speciellt tidiga sådana, är verkligen inte min grej och har aldrig varit. Jag är dödssnabb på att gå upp men dagarna innan jag vet att jag ska upp så okristligt tidigt gruvar jag mig som attans. Nåväl jag kom upp och var en hel kvart för tidig till jobbet. Tidade sträckan idag mellan hemdörr till jobbdörr som idag gick på 15 minuter blankt. Dvs. snabbare än när vi bodde på Bulltofta. Vägen genom stan är ju den som tar längst tid så det där med att bo utanför stan har jag märkt nästan är lite snabbare när man ska ta sig runt. Självklart inte i vissa fall men många!
Idag jobbar jag till 19. Dvs. 12 timmar så det gäller att hiva kaffe nu så att jag snart vaknar till. Nix nu är minipausen slut så på återhörande!
0 kommentarer