Svårt att planera

Är väl förnamnet när man arbetar som jag gör just nu. Dessutom känns det nästan som att jag knappt vågar boka in kvällar för tillfället eftersom jag ideligen måste boka av.. Men kul är det att jobba iallafall så det uppväger det trista en hel del! 
Tur att man har vänner som ställer upp och inte blir purkna. Vet knappt om jag själv hade visat lika stort tålamod.. 
Ikväll var ju Sparrisarna hembjudna och återigen fick jag boka av pga jobb. Bokade om till imorgon kväll och gues What.. Jepp! Fick boka om igen pga jobb. 
Jisses.. 
Så nu kommer halva familjen Sparris och bjuder oss på frukost istället imorgon. Vet knappt om jag vågar bjuda dem igen.. 
Fick även nya tider till nästa vecka och helg så mitt eget kalas fick ställas in. Nu tycker ni säkert jättesynd om mig men gör inte det! Jag var liksom inte så värst upplagd för kalas nästa helg så jag vet inte om det som hände inte var det bästa ändå! 
Kalas är kul men kräver fix och jag har inte den tiden, lusten och orken just nu! Vill komma på plats här först, sen kan jag kalasa! 
Jag ska fira med lilla familjen på min födelsedag. M har tagit ledigt på torsdagen och ni anar bara inte hur mysepysigt det ska bli!! Kalas hela dagen och en mysdag med utflykt på födelsedagsdagen. Precis vad jag önskat så inga paket behövs!
Nä nu sover Flisan och jag ska ut och ta en kylskåpskik. Var och storhandlade med barnen idag innan jobbet så det finns hur mycket mumsigt som helst.. Mm.. Nattinatti!
0 kommentarer