Oh happy lediga day!

Jisses som jag flög runt i morse och försökte göra 100 saker samtidigt. Slutade med en spräckt nagel innan jag bestämde mig för att dra ner på tempot.. Hann duka, städa barnrum, toa, golv, två maskiner tvätt, en diskmaskin i och urplock, bära upp saker från Limhamn OCH sanera vår 10 år gamla takkrona.
 
 
Ikea blev det efter förskolan där vi gick på nyckelpigsskattjakt och inhandlade panikdessert till ikväll! För att baka..   det hann jag inte..
 
 
Båda barnen var mycket nöjda över sina vinster från ikeaskattjakten.. Varsin finfin råtta!
 
 
Gladaste minisarna och det var dessutom efter att vi varit och beställt glasmosaik på Höganäs kakel!
 
 
Underbara Sparrisvänner.. 
 
 
Mycket nerbrottad pappa-Sparris! Så fantastiskt kul barnen hade det!!
 
 
Vår nya matta! Snarlik den gamla HöHö.. Fast ren ;)
 
 
 
Födelsedagspresent Från familjen Sparris!
 
 
Och så som avslutning.. Min gamla fina krona! Nu krävs bara en vit ny kätting så att vi vågar tända ljusen också.. 
 
0 kommentarer