gick ifrån

jobbet idag lite visare. Är inte det fantastiskt? Att lära sig något, att lyssna, ta till sig och våga ändra uppfattning. När gjorde du det senast?
Helgen har annars varit fantastiskt inpirerande och härlig. Jobbet har bjudit på jobb med min nya parhäst. En ljuvligt klok och erfaren kvinna som jag trivs så bra ihopa med. Så många skratt och roliga händelser. Känner mig lyckligt lottad att få jobba med det jag gör!
Inspirerande var även kvällen igår. Den därade Ullisgullis.. fy så go hon är! Älskar människor som verkligen vågar vara sig själva till 100% hos dem känner man sig alltid välkommen och lite hemma på nåt vis. Trött var jag igår kväll och kanske inte världens skojigaste gäst där jag satt jobbmosig i soffan. Men vi hade mysigt och kul som alltid ändå jobbmos eller ej ;)
Micke, Ullis man, blev iallafall lycklig.. Jag hade missat totalt att han fyllt år och grattade till 40.
Det var bara det att han inte blev 40.. utan FEMTIO!
mycket fniss.. jag rodnade.. men Micke blev iallafall glad!
Ikväll har jag fiffat lite här hemma. Spikat tavlor och gosat med barnen. Vill ni se? Ska försöka knäppa någa bilder imorgon innan Glenn kommer. Ni känner väl Glenn? Om inte lovar jag berätta mer imorrn!
0 kommentarer