Kan nästan inte räkna

antalet gånger jag vaknade av att Flisan grät inatt. Men morgon blir det ju ändå och jag kom upp och iväg till jobbet. Allt i tid utom att jag glömde en sak hemma och fick springa hem och hämta och då såklart missade bussajekeln.
Tusan!
Kom på att jag kunde köra in till stan, ställa bilen, och ta bussen. Så det gjorde jag och kom i tid!
(utan ett betala 25kr/timmen hela dagen)

Men jisses min hjärna var inte kalibrerad idag. Kände mig nästan yr men dagen gick och faktiskt bra ändå.
Flisan kryade efter hand dagen gick och M ringde vårdcentralen som jag bett om. Men idag tog pillren febern och hon har ändå repat sig en del och hon fick stanna hemma.
Nästan tårig när jag kom hem ikväll. Har tyckt att tankarna på barnen har varit fasligt långt borta på jobbet nu sen jag kom tillbaka. En gång på lunchen och sedan när man kommer hem. Faktiskt.. Men INTE idag.
Töntmamma som skuttat i stolen när mobilen plingat mms.
Lättad över att få henne i famnen när jag kom hem. Även om som vanligt V hann först i famnen.
Aptit.. nja den fanns inte.. Men en sak ville hon ha och det gjorde vi såklart!
Sen tog orken slut och en liten tjej föll ihop i soffan :(
Men en liten hjärteplätt slank ner och det var huvudsaken!
 
 
 
 
 
till dessert gjorde vi milkshake i hennes egen pyttemixer!
 
 
och det gäller att passa på när damen är busy..
 
0 kommentarer