Farfar kom

precis som han skulle i tid idag. Som ett livs levande solsken! Man blir bara helt lycklig över att se min svärfar. Finare får man baske mig leta efter. Han sken som en strålande sol hela vägen från ytterdörren, hela lunchen och vägen ner till mitt arbete. Så fin var han att jag nästan inte kunde låta bli att ge honom en puss på kinden när han trillade in. Tänk att gilla sin svärfar så mycket..
När jag kom ut från jobbet igen hade han tyvärr redan åkt men maken var på näst intill lika gott humör. Barnen sov som stockar i bilen. Inte så förvånande efter en hel eftermiddag/kväll med farfarsbus!
Jobbet var annars attans kul idag. Min gamla praktikant var på plats, en stunds utrymme för catching up och en hel del skratt.
Pratade ihop mig med mamma ikväll om morgondagen då det är deras tur att passa minisarna när jag jobbar. Fick en stor överraskning då jag fick höra att hon och pappa bestämt sig för att hämta barnen en dag tidigare när vi ska till Turkiet.. Blev förvånad och väldigt glad. Då kan de ju inte tycka att det känns allt för belastande om de nu erbjuder sig att ta dem en hel extradag!
Nu ska jag kolla vad det kostar att köra över och parkera på Kastrup. Känns ganska lockade med tanke på att vi ska vara på plats klockan 6 på morgonen.. *huuuh*
0 kommentarer