Ååå

Vi är på plats!!
Kan bara inte beskriva vilken lycka det var att komma innanför Malmö stads portar idag. Sann lycka.. tårarna rann på mig.. som jag längtat hem..
Det är inte förrän man kommer så lågt hemifrån, till ett hem som man tror är hemma,  som man verkligen förstår var man hör hemma!
Flytten blev tyvärr inte alls som planerat idag. Mycket på grund av att fina farfar fick 39 graders feber och blev riktigt dålig. Men allt gick ändå och flöt på bra med hjälp av fantastiska mormor och morfar. Vad hade vi gjort utan dem..?
Nu ska vi sjunka ner i soffan efter att ha packat upp en kartong för mycket.
Kanske tur att inte all packning från Dege hills kom idag utan att resten kommer med farmor och farfar på lördag?
Men mitt i trötthetens så.. lyckopirr.. det har vi.. så det sjunger om det!!
Nu är vi bara ett steg bort ifrån vårt hus!
 
Vände mig om i bilen på väg hem till Malmö och fick syn på den här lilla bönan..
 
 
Mitt i flyttkaoset hade hon hittat ett par solglajjor och trivdes som fisken i vattnet
 
 
Kanske viktigast av allt.. Vinnepinnens megabilar i spotlight..
 
 
och dagens och månadens största ros.. mormis och morfis hjälp.. hade INTE klarat oss utan dem!
 
0 kommentarer