Sova!

verkar fortfarande vara en av mina största hobbys för tillfället. Det är liksom inte det att vi är uppe så förbaskat mycket länge längre utan nåt annat. Ett enormt behov av sömn bara.
Flisan kom och väckte mig imorse klockan. "Mamma" sa hon gråtande med bruten röst.. Två minuter senare insåg jag att hon var snuvigare än snuvigast och hesare än hesast., En ny förkylning helt enkelt.
Jeppjepp kanske var det därför som jag somnade om. För vi gick in tillsammans i sängen och kramades och sen minns jag inget mer än när jag såg hur hon gick upp och stängde dörren efter sig. Tja sen blev det svart igen. Mycket skönt! Skulle vilja tonårssova varje morgon om jag haft en chans tror jag..
Idag får det bli en vilodag tror jag minsann. Nästa vecka kommer bli ganska lång eftersom jag jobbar både i veckan och i helgen. Så det behövs tid idag att ladda batterierna!
0 kommentarer