Det tog..

Fram till 2010 innan familjen Schön bytte ut tjockteven.. och det tog fram tills idag innan en Ipad eller Iphone kom in i huset. Men galet nöjd är jag och inte ett öre mer i månadskostnad än min förra mobil.. För Båda! Hmm ska jag känna mig lurad eller nöjd egentligen ;)
Provar alltså ikväll att skriva mitt första inlägg på Ipaden. Går bra, mycket bra!
Imorgon blir det jobb hela dagen fram tills jobbet. M och minisarna ska åka på utflykt till farfar och fira en himlans massa födelsedagar. Bland annat är det fest för Martin. Kanske borde jag gått.. Men ibland får man prioritera och tyvärr prioriterade jag denna gång jobbet! Känna prima att jobba imorgon. Kanske lite extra prima eftersom jag och barnen ska åka på semester till Kristianstad nästa vecka. Yejjjjj vad roligt det ska bli!
Längtar verkligen efter mamma och pappa.. Och Linn.. Ska bli härligt att få komma hem, koppla av och mysa med familjen ett tag!
0 kommentarer