Uppe med tuppen

Mohahaha... ;)
Nä, min sängplats som M kommit på att en bädmadrass släpas in i badrummet varje kväll funkar perfekt. Imorse hörde jag minsann den räliga tuppen precis när jag ko upp och tänkte lite halvgalet. Nu väcker du min minsann inte längre tuppajäkel..
Blev ett kort och koncist inlägg igårkväll. Var ganska mör efter en heldag i solen och såklart utan solskydd.. Känner välmig.. sådant trams använder väl inte jag. Eller tja jo när jag tänker efter så kom det faktiskt lite solskydd på igår efter att jag skådat misstänkt röda partier på kroppen. Det är ju inte så att man är helvan vid att ligga i solen.
Maken och jag hade en bra diskussion igår. Maken verkade irriterad av någon anledning utan att jag kunde förstå varför. Efter att ha frågat kom det fram att han inte ville gå och vänta på att komma iväg hela dagen. Han gillade tydligen inte min finfina tanke om att ligga vid poolen hela dagen och ev. åka på utflykt på eftermiddagen. Maken har myror i brallan och vill se saker tydligen.
Hmm.. så brukade jag ju vara förr.. men numera tycker jag tydligen om att ligga vid poolen och päsa. Vad har hänt?!
Flisan som hörde vår diskussion kom på att hon och mamma kunde ligga vid poolen hela dagen så kunde pappa och Vincent åka på utflykt. Mycket god idé!
Så nu var det bestämt om det nu blir bra väder idag också dvs. Ser lite tveksamt ut ärligt talat med ganska mycket moln. Men hoppas gör jag ju såklart. 
Resten av familjen sover ju såklart. Vi har pensionärer med extrasängar ovanför som började möblera om klockan kvart i sju vilket väckte mig. Gör inte så mycket ärligt talat eftersom vi kommer i säng ganska tidigt här. Lit ondigt kan man tycka men pensionärer tänker väl att alla vill vakna kl kvart i sju.. vad vet jag..
Nix nu ska jag äta lite frukost i min ensamhet.

0 kommentarer