familjen nöt i ett schönisskal eller familjen nöt i ett schönisskal..?

Martin och jag var väldigt nöjda efter att vi bokat den här resan. Så pass nöjda att vi liksom glömde bort att kolla vad vi egentligen hade bokat. 
Igår kollade vi. Det är då fyra månader sedan vi bokade.
Vi såg, vi blev bleka och kontaktade VING. Nä vi skulle inte ha två enkelrumslägenheter.. vi skulle ha ett familjerum..
Det finns inte blev svaret.. 
Vi tänkte och funderade. Kanske kunde det bli bra ändå. Vi är ju inte svåra. Flickor för sig och pojkar för sig?
Suck.. blev lite nedslagen stämning..
Tills jag kom på att vi ju kunde kontakta bokningen på hotellet själva. Mycket dåliga servicen från VING blev ju ingen glad av. Inte ens erbjuda sig att kontakta hotellet och fråga fast jag verkligen bad dem. 
Kommer aldrig att åka med dem igen!
Jag mailade direkttill hotellet och förklarade. Två små barn kan inte ha en lägenhet helt själva.. Det tog en kort stund sedan fick vi svar. Yessbox, det fanns EN stor lägenhet på dryga 50 kvadrat. Den fick vi, dessutom med två balkonger. Man tackar!
Då gick stämningen upp och vi kände oss inte lika hopplösa :)
Nästa gång kanske vi kollar lite bättre bara vad vi bokar..
0 kommentarer