men vi har ändå haft två ljuvliga dagar..

lycka är en sovande bror och en busmamma alldeles för sig själv..
 
fina fina mormor och morfis.. så mycket ni stöttar och hjälper oss.. Ibland finns inga ord..
 
 
 
Härlig lunch idag. Dessutom välförtjänst paus för morfis som sågade nästan alla stolparna på staketet OCH sponsrade med stolphattar!
 
 
Middag igårkväll med levande ljus och så mycket kärlek. Och när alla somnat ett långt samtal med min pappa som jag nog aldrig kommer att glömma..
Tack pappa om du visste hur mycket dina ord betydde.
 
 
Världens finaste föräldrar och en fotograf under utbildning.. Flisan..
 
 
Ikväll hann vi med att äta köttfärslimpa i bilform innan mormor och morfis drog iväg på en välförtjänt minisemester!
 
När jag tröstat Vincent färdigt efter att han tvingats säga farväl till sina favoritpersoner mormor och morfis blev det som sagt soffläge. Jag borde ha tänkt mig för innan jag putsade alla fönster trots feber.. Mormor gjorde en jättefin insats hon också och hjälpte verkligen till!
Men det där med feber och putskombon.. inget jag vill rekommendera..
 
 
Togaparty? Nix.. feberfrusen donna men med rena fönster..
 
0 kommentarer