Wihiii (varning för äckelbild)

Jag mår redan bättre! Det där aponda i halsen är borta redan :))
Var verkligen trött igår men de blev en ganska bra fredagskväll iallafall faktiskt!
 
Uppsnoffad mamma, Heja smink från Tromborg säger jag bara..
 
 
Hah var bara tvungen sorry!
 
 
Mot vc!
 
 
Väl hemma igen lagade jag köttbullar med orch NOLL. Blev ok men inte mer.. Men Flisan ,som just nu äter som en häst, sa "Mamma vilken god mat du har gjort idag!" Tokunge, hon är så himla go. Hon fortsatte med "Mamma gå nu ut och lägg dig på madrassen i vardagsrummet och vila, du måste VILA när du är sjuk" och så spände hon ögonen i mig.
Lillegammal.. min dotter..? Nääääeeeeh..
Precis innan maten, för att fördriva tiden för den mycket hungriga treåringen som höll på att förgås av hungerkramper på golvet, togs ritpapper och pennor fram. Hungern var svår trots hennes muta när vi var tvugna att åka till vc och apotek på hennes fikatid TRE stora hela bullar?! Iallafall ville Flisan rita och Vincent (viiste inte ens att han kunde ordet skrek i högan sky.. RIITA!!
Så det fick han :)
 
"Mamma mamma den" pennorna byttes ut i ett rasande tempo för den lille fisen som såklart inte skulle ha meskritorna utan tusch.. Vilket också syntes på hans egen mage efterråt..
 
 
Lille goding! Vill man inte bara överfalla honom och pussa sönder honom så söt han är? Kanske inte så konstigt att det var han som fick halsflussen först.. Flisan värjer ju sig numera från mina pussar..
 
 
 
Men nä om man skulle smita upp och gå och förbereda lite frulle. Magen skriker "MAAT" efter min dryckesdiet de senaste två dagarna..
0 kommentarer