Ligger och surfar brevid Flisan

Som sover som en stock. Känner att helgen bäst sammanfattas som en bergodalbana. Först halsflussen from hell, trötthet men sedan en sån lycka när det onda i halsen försvann så fort.
Orken har kanske inte riktigt funnits där i helgen och det mesta har fått gå i slowmotion. Maken har haft jour på jobbet och inte heller han haft humöret på topp. Men någonstans har det ändå blivit en förbaskat bra helg. Fråga mig bara inte varför..
Blev shopping idag på Coop och äntligen en ny espressomaskin till mig. En i pianolack, vit, underskön skapelse, helautomatisk med inbyggd kvarn. Inget slabb och söl på mornarna längre alltså. Ett click och whoops så är kaffet i koppen.
Aaaaah.. Som jag drömt om denna maskin.
Imorgon blir det bakning på förmiddagen med barnen. När Vinnepinnen ska sova har jag lovat att bädda ner mig i soffan och se "Ringaren i Notre Dame" med Flisan. Ska bli mys.
När Vincent vaknar ska vi åka till Arlöv och fika med två mammakompisar och fyra små minikompisar. Sex barn under fyra år under ett och samma tak..
Äääsch inga problemas!
Tvärt om känns det som att vi har en lugn och skön planering inför morgondagen. Inget stress bara mys. Ska lägga in bilder från gårdagen lite senare men då får jag starta datorn.
Hej på ett tag nu ska jag pussa på maken lite.
 
Vincent spanar in syrrans nya overall
 


 
Mormor ringer!
 
 
Lördagsmys med "Hits for Kids" i lurarna
 
 
 
 
Flisan önskade sig lördagsfina naglar innan hon somnade..
 
 
Söndagsmys med min nya kärlek "Lattemajja"
 
 
0 kommentarer