Helg!

Fredag kväll innebar.. sykväll! Äntligen fick jag fatt i jeanstråd och kunde fräsa upp byxor!

 
Fast fräsa och fräsa.. hmm.. jag fräste mest..
Blev en hel del svordomar från fru Schönis som inte alltid är värsta polaren med symaskinen.. Besparar er bilder på det men byxorna blev bra.. till slut..
 
Sen blev det lördag morgon! Morgonmys med bästa minischönisarna! Tycker ni de ser långhåriga ut.. just wait and see.. Jag tog fram den gamla sysaxen, satte tungen i mungipan och.. KLIPPTE!
 
 
Vid frukost fick Flisan reda på att hon och pappa ska sova över hos familjen Daisy i höst! Titta på ögonen..

Redo för avfärd till IKEA och köksspaning
 
 
Fast lillebror sov.. läänge.. så innan han vaknade *suck* bakade vi nutellakakor
 
 
En som älskar IKEA!
 
 
 
 


 
 
 
 
En annan som älskar IKEA..
 
 
Dagens fynd! Apsnyggt fruktfat :)

och sen var det dags för lördagsgodis!
 
 
 
 
Söndag morgon blev sen.. lunch/brunch vid 13 (!) och därefter långpromenad och litet besök på höstfesten i Beijan!
 
 
 
Lite shopping blev det idag också.. sprang på en sockerskål som stått hemma hos mamma och pappa under hela min uppväxt. De har en röd och nu har jag en vit!
 
 
Precis innna vi skulle lägga oss ropade Martin på mig.. Flisan har npg varit med mammsen på förmånga läskiga rastplatstoaletter i sommar..
 
 
;)
0 kommentarer