Min "vända-bak-dygnet-till-mittinatten-plan"

går just för tillfället lite svajjigt..
På tipptopp i eftermiddags efter förskolehämtningen men med en energi som dalade likt en överjäst kanelbulle i soffan hemma hos Sofia efter kakbuffén.
Hmm.. skulle nog tackat ja till det där kaffe ändå.. Provade ett urgott te istället med smak av YOUGHURT (!) Mycket gott och finns på påse i din närmaste Ica. Kommer att införskaffas inom det snaraste här hemma. Mums!
Kidsen verkligen moffsade i sig kakor. Vi är inte så duktiga på att ha det här hemma så när det finns på bordet och dessutom många olika sorter.. Ja då blir mina minisar helt vilda av lycka.
Soveriet för Vincent fortsatte i samma urusla bana som tidigare under dagen. Somnade till och vaknade alldeles för snabbt igen. Tur att vi var bortbjudna säger jag bara. Det är alltid så ofantligt mycket lättare att gå bort när man har en liten tröttis. Kul kompisar att busa med och tonvis av nya leksaker gör liksom hela skillnaden. Tja fram tills orken helt abrupt tar slut och då bör allt vara packat. Klarade mig idag med en hårsmån.. men det var en attans härlig dag ändå minsann!
Imorgon kommer bli änne en "spännande" dag. Ska till barnmorskan på ett standardbesök, tja bara få nya p-piller helt enkelt. Men med mig kommer jag att ha två småfisar. Är helt övertygad om att det kommer gå strålande men vagnen kommer laddas med majskrokar och russin just in case ;)
Efter besöket är planen att Vinnepinnen ska somna i bilen på väg till fredagslunchen i Lomma. Får se hur det går.. Ska hämta upp finaNina på vägen och samköra dit.
Sen får vi se om det blir en lika tidig morgon imorgon också...
0 kommentarer