och nu sitter jag här och pustar ut

För hur många olyckor blev det inte ieftermiddags med vilde bill.. Tja och Lilly var inte dålig hon heller! Olyckorna inleddes med att Lilly stupade med huvudet före på cykeln ner för en stentrappa på Linas gård. Lagom tills vi plåstrat om henne, torkat blodet från munnen och konstaterat att alla tänderna satt kvar var det Vincents tur..
TJONG..
ner från en liten minibänk i lekhuset på gården. Blodet flöt även från hans lille mun och jag kunde konstatera att jag inte alls är en lika cool mamma som Lina när det blöder på barnen. Lagom tills hans blod var torkat var det dags igen. Jag stod precis brevid Vincent och skulle hjälpa honom ner från den förb.. lilla bänken i lekhuset. Precis när jag sträcker mig efter honom trillar han rakt baklänges och slår bakhuvudet i en träbjälke.
Suck.. efter det släppte jag honom knappt..
Flickorna hade i vilket fall superkul ihopa och pratade med sina konstiga Stockholmska röster medan de lekte mamma pappa barn. Helt ljuvligt att titta på dem! Flisan hade sin cykel med så svetten bokstavligt talat rann av henne när vi satte oss i bilen på väg hem.
 
Vincent var ju ändå ganska bra i gasen.. Flisan hade mer fokus på sitt päron..
 
 
hääjhääj!
 
 
 
nu börjar alla tröttna.. UTOM Vincent :)
 
 
 
 
åka rutschkana är SÅ kul!
 
 
och kasta boll med Leo :)

 
 
lika bra att känna efter så att alla tänderna är kvar..
 
 
päronsötisar i hjälm
 
 
Vincent ville så gärna pillra på flickornas cyklar
 
 
Lilly övervakade för säkerhets skull..
har ju vanan inne med jobbiga småbröder ;)
 
 
Kom igen nu mamma hjälp mig upp!
 
 
Titta DÄR vill jag sitta!
 
 
Flisan var bara lyckligast i världen på sin cykel..
 
 
Nästa vecka blir det "Tour de rundelen" med våra små Rhenisar ♥
1 kommentar
Lina, Lilly & Leo

Åhhh vilka fina bilder!!! Tack för idag!

Svar: Tack själva!! Längtar redan tills nästa vecka :) SÅ kul barnen (och vi) hade igår!
Cicci