Lördag

Maken prioriterade sin skönhetssömn framför oslofjorden så det blev jag ensam som gick upp tidigt och var ute på däck.
 
Laddade med en extra stor kaffe med mig!
 
 
ofantligt vackert
 
 
även om en del av kudden satt kvar på kinden
 
 

9.45 gick vi iland och då var även maken uppe! Maken som blev överlycklig över att denna butik fanns kvar..
 
 
Blev hela Karl Johan upp och ner
 
 
en sväng vid rådhuset och vidare upp till Akers brygge
 
 
Såg fina spårvagnar..
 
 
Ruskväder och jag var SÅ lycklig över att jag inte tog snyggjackan utan den stoora, sköna, goa och varma vinterjackan!
 
 
brrr
 
 
God lunch och paus på jättemysigt café..
Tycker ni att jag ser lite bekymrad ut är det för att mamma (i telefonen) just berättat att hon och Vincent varit uppe hela natten mellan 1 och 5..
 
Akers brygge
 
 
Tillbaka i hytten sjönk jag ner med en bra tidning i sängen medans maken.. somnade brevid :)) Så ljuuvligt att bara kunna koppla av! Efter slummer blev det shopping, mer god mat och lite coctail på kvällen i nattklubben.
 
1 kommentar
Mamma

Inga problem för Mormor
Vincent "bara" råkade somna för tidigt kl 19 men vi lärde oss och igår natt la vi oss Felicia, Vincent och Mormor kl 21 och se då somnade alla och sov till kl 8.30 utan uppehåll...Det har varit helt underbart med våra små och tack för schemat Cecilia men plötsligt var Mormor tillbaka i gamla spår och Felicia och Vincent trivdes. Ränderna sitter kvar som man säger!!!!

Svar: Klart att världens bästa barnpassare inte behöver någon fånig hjälplista =D
Cicci