Vågar knappt skriva det efter gårdagens..

nåågor struliga start med en Vincent som minst av allt ville samarbeta med sin väna moders planer.. Men den här dagen VINCENTS FÖRSTA FÖDELSEDAG har börjar så fint som den bara kan!
Jag har planerat kalas inatt. Kanske ingen jättebra idé tycker ni kanske men tja ibland blir det väl bara så antar jag. Hinenr man inte med det på dagarna så får man använda nätterna ;)
Nä det låter mycket värre än vad det var för mycket föll på plats inatt och nu känner jag mig redo!
Dagen hade kunnat bli ganska tung iockmed lite sömn men jag somnade om imorse när M gick till arbetet och sov med barnen tills Flisan väckte mig.. Tjugo i TIO?!
Vi väckte Vincent bums med finsång på sängkanten och han studsade glatt rundor i sängen meddetsamma till vår schönissång.
Gick upp och hoppade in i duschen meddetsamma och lät barnen busa rundor. Kom ut och döm av min förvåning om Flisan inte gjort:

Födelsedagsfrukost!



och efter frukosten ett riktigt KUDDLAND!







0 kommentarer