Flis och jag hade

En riktigt bråkig dag igår. Fy så trist det var.. Även om vi hittade på en massa kul blev det trotsigare och trotsigare allt eftersom dagen gick. Hade en underbar timme på eftermiddagen när V sov men efter att han vaknat... Usch.. Var riktigt ledsen och var tvungen att åka iväg en runda när M kom hem. När jag kom hem var M rosig om kinderna och Flis satt på sitt rum och grät. Svårt att tro att hon kan vara sådan när hon är en riktig ängel när vi är borta för det mesta..
Idag har jag nästan bara gått och väntat på att få hämta henne. Tagg i hjärtat att hon varit på förskolan. Lycklig åkte jag och hämtade henne och mötte en glad dagisfröken som ville visa Flis smörgåsar som hon gjort själv och skulle ta med hem till fika. Mackorna föreställde Vincent med mjukostnapp på den glada paprikamunnen och jag.. Med världens största paprikasurmun..
0 kommentarer