Lugnet

Hagrar over det schonska hemmet idag. Igar hande det som hander vaaldigt sallan numera.. M och jag bestamde oss for att lagga barnen tidigt, ta fram skivsamlingen fran ungdomen, blanda Mojitos och bara njuuuta.
Herregud sa underbart det var och nykara blev vi pa kuppen. Klockan tre somnade vi nog tror jag och det kanns i kroppen idag. nderbart var fornamnet!
Flisan vacktemig tack och lov lika sent som vanligt iorse och vi fick oss en stadig frukostlunch innan det var dags or Vinceprinsen att sova igen. M har precis gatt upp och lagt honom nu och jag misstanker starkt att han dackar han ocksa. Fast de kan han vara vard.. varldens finaste, roligaste, snyggaste och charmigaste make! 
Just det.. igar fick jag en present av m alskade make av det annorlunda slaget. Anda sedan jag var liten har ja dromt om att fa besoka Marmottan och orangeriet  i Paris. M tycker det ar ganska ointressant oc barnen ska vi ju inte tala om.. Men igarkvall fick jag i present att fa aka dit alldeles ensam sa tar M hand om Kan det bli ljuvligare??!!
0 kommentarer