Varm..

i nosen efter långpromenix i solen på egen hand idag. Skulle ju bara gå en kort runda med nysvidade buggan medans lillefjanten sov gott. Men så blev det inte riktigt.. Raggade sällskap i grannhuset av den ursnygga doffsing som bor här. Men nope.. inget sällskap blev det.
Men en långpromenad alldeles ensam.. hur länge sedan var inte det?!
Underbart var förnamnet!

Gick en sväng ner till Beijers park och träffade folk från hoodsen. Det var höstfest och halva Kirseberg/Bulltofta var på plats. Barnloppisen var smockad med folk så det blev mest att strosa förbi och smykika på folk. Men en sak hitatde jag iallafall. En liten leksaksdator med lära sig alfabetet, stava och räkna mm.. 30 kr blev det facila priset och priset jag fick var en överlycklig Flisan som har knapprat på sin lilla dator sedan hon fick den!
Grymt pedagogisk sak måste jag säga och en supduper bra sak att lära sig på. Så vi hoppas att hon behåller intresset ett tag iallafall och lär sig ett och annat på köpet :)
Ikväll vilar hela familjen här hemma. Det enda jag gjort efter storhandlingsrunda med hela la familia var att faktiskt förbereda middagen tills imorgon kväll när vi får finbesök av familjen Veris.
*Gah* vilket långtråkigt  inlägg detta blev men jag känner att jag har en förkylning i kroppen på g och orken är inte riktigt på topp.. Hoppas den kommer tillbaks imorgon bitti för imorgon bitti blir det fikamys på Entré med kanongravida Nina efter att vi lämnat "de stora" på förskolan.

Nysvidad Bugga



Lille V's dagliga träningspass i Bumbon




Sover så gott i vagnen nu..




Flisan tränar på sitt lilla sätt


0 kommentarer