Tror det hjälpte..

Har faktiskt gjort något jag aldrig gjort förr. (Eller har jag gjort det och glömt det men det var iallafall läänge sedan..) Jag har VILAT! Yessbox vilat!
Lille V ville ha mat två gånger inatt och efter helgen somnade jag inte förrän tolv. Dumma jag hade ju vänt lite på dygnet och maken var snäll nog att låta mig sova till nio igår. Klockan 5.. och någonting gick min make upp eftersom han skulle vara på jobbet sju och cyklar dit. Då vaknade lille V och hade en erbarmlig magknip. Jag försöökte och försöökte att somna om honom men det var tokkört!
Vid halv sju gav jag upp, gick upp och startade tv'n. DÅ somnade lille V.. Lade mig snabbt som attans och tjohoo då vaknade lille V igen. Ha på mig..
Väckte Flisan lite tidigare än vanligt och fick en lugn obråkig frukost istället för en stressig morgon. Ha på mig :)

Nu när vi kom hem från förskolan har vi faktiskt vilat en timme och jag tror att jag nog sov en tjugo minuter iallafall. Mycket skönt och välbehövligt kan jag avslöja. Ikväll ska vi faktiskt träffa prästen som ska döpa Vincent till helgen. Han tuggade mig i örat under hela samtalet igårkväll när han ringde och riktigt smaskade så jag tror att det är en hungrig och stressad präst vi har att göra med ;)
Näe nu vaknar lille V igen tjingeling!
0 kommentarer