En go gla dag.. men den där gungan..

Ja vi pratar inte högt om den nu längre va? Jag kan berätta om den börjar funka igen då.. Imorse blev det uppåhoppa före klockan sex och precis lagom till lillprins somnat vaknade princessan. *Gah*
Som tur var hade jag laddat kaffebryggaren så redan innan Flisan kissat klart på pottan var första dricksglaset nere. Ousch näe jag är ingen morgonmänniska alls när jag inte fått sova riktigt.
Dagen började kanske lite skrangligt men fortsatte galant! Garagehäng med Flisan medans lillebrorsan sov förmiddag. Alla mina gamla byxor satt perfekt igen, tjohoo! Några boxar med kläder i stl 74 åkte fram och tja.. toapapper om ni nu tvunget ska veta allt ;)
Runda till Pandurohobby och sen BVC där vi märkte att lillprinsen följer sin kurva perfekt. Sprutorna gick väl sådär bra.. ena benet svullnade upp efter första sprutan och vi fick sitta en stund och vänta för att det skulle gå ner innan vi tog spruta två. Flisan höll speldosan och var så söt att man kunde äta upp henne. Lillebror var.. arg ARG! Skönt nästan att han, snällaste bebben, kunde säga till på skarpen.
Avdroppning av Flisan hos pappa (simskola idag) och sen bar det ut till IKEA för mig och lille V. Mötte upp familjen Veris och hade bara en sådan där underbar kväll som man kan ha ibland. Njöt av fulla drag av att få lite "egentid" för hmm.. gudarna ska veta att det behövs ibland.
Väl hemma väntade en go, glad Flisa och en go glad man.
Så ja, man kanske kan sammanfatta denna dagen som "en go gla dag!"

Vera har blivit värsta snackemostern..



Hann med att avhandla en hel del innan Lovisa kom tillbaka med vår kvällsmat :)




Flisan ammar Ellis




hon skulle "bara amma en sista gång innan han somnade" (hört den förr..?)



Dagens Pandurohit! Två pepparkaksadventspakethus till kidsen!
Skall kompletteras med en vimpel på vart tak med deras namn.

1 kommentar
Nina Wiklund

Låter som en finfin dag :)