Jag längtar..

så enormt mycket efter dig min lille skrutt..

Men hur kan man längta efter någon som man aldrig mött..?
Är det ens möjligt?
Sen i helgen, peciellt sedan vi möblerade om och satte in din lilla säng brevid min, känns allt plötsligt så nära. Jag kan inte låta bli att snegla på din säng titt som tätt.. Snart SNART är du här!
Samtidigt som hjärtat fylls av ljuvlig längtan sticker det till.. Din säng är så tom.. den saknas.. dig..

Längtar så efter dig mitt älskade lilla gryn..
Längtar efter att få dofta på din mjuka kind, känna din mjuka lena hud med handen när jag försiktigt, försiktigt stryker över din mage, dina armar och små fötter, känna doften när jag sticker näsan i ditt fjuniga hår, drunkna med blicken i dina mörka ögon, känns dina små fingrar knytas kring mina, snudda vid din mun med min mun, pussa på dig alldeles lätt på och känna känslan mellan oss att du njuter av att känns din mamma.
Bara känslan av att ha dig här.. nära oss.. din famlj..

Som vad jag älskar dig redan Vincent.. snälla dröj inte alltför länge med att komma hem..
0 kommentarer