Hej blobb

Vaknade imorse klockan TIO! Natten har varit lite sönderstyckad på grund av lillfisens förkylning och sen en stoor kissolycka vid tresnåret i vår säng.
När jag vaknade klockan tio hände dock något mycket lustigt. Vid en snabb blick i spegeln kände jag knappt igen mig själv. Mina ögon gick liksom inte riktigt att öppna och påsarna hängde som Ica kassar under ögonen.. Rynkfrekvensen i nosen såg ut att ha ökat från 1 promille till närmast pensionärsstadiet under natten. Händerna går fortfarande knappt att stänga, eller ja.. händer och händer.. prinskorvarna som sitter på vad som närmast går att likna vid en frallebullen i mitten.. vaderna går icke att vika mer än en liiiten bit innan de slår i låren.. och fötterna känns som att de har någon forma av kinesisk hälsokostvätskedyna under sig.
Känner mig som en BLOBB och då inte bara till utseendet utan även i huvudet. Mår illa och känner mig jättemärklig.. Huvudvärk och förvirrad.
Skulle helst vilja bädda ner mig i sängen igen och bara sova bort hela dagen.. eller kanske resten av veckan. Hoppas bara detta konstiga tillstånd väljer att försvinna snart för detta är baske mig inte så jäkla najs.
Tur i oturen att Flisan blev förkyld igår och inte fick följa med på förskolans utflykt till Skånes djurpark idag!
0 kommentarer