Trelleborg t/r och bebismys

dagen i bilder.. riskerar att somna mitt i texten om jag skriver mer ikväll känner jag :)

Lillkotten i Trelleborg väntar på fika..



Ååå vilken TID det tar!!




Kanske kan låna lite fika från bordet brevid?



Paus med tjockismamma som blev trött av ett litet helvarv på IKEA efter Trelleborgsturen..




Ganska vig.. kan vi åka hem och sätta upp min nya sandlåda nu??




Ny bilpotta måste helt enkelt testas redan halvvägs till Bauhaus där vi skulle köpa sandlådesand!




Mamma trodde det var falskt alarm men NOPE!



Efter middagen hemma kom nyblivna storsyrran Tuvanduvan och hälsade på



Hon hade med sig 2 dagar gamla lillbrorsan (som var ganska ointressant tyckte jag..)
Han sov HELA tiden!




Pappa som fällde träd i trädgården kunde inte låta bli att komma och titta på trista bebisen. Mamma var helt fötrollad av Tuvans mammas berättelse om när bebisen kom ut.. konstigt.. Som tur var kunde pappa hjälpa mig och Tuvan att busa lite!




När Tuvan gick hem för att äta kvällsmat blev det ÄNTLIGEN dags att leka i nya sandlådan!




Mamma tog nästan över..




Som avslutning på kvällen blev det de nybakade bullarna från imorse och sedan glass framför Lotta på Bråkmakargatan



Nattinatti!
0 kommentarer