lycka!

så himlans glad att jag har så helgoa vänner som vill ställa upp och passa lillfisen när Vinnisen ska komma. Känns så jedrans gott i hjärtat att veta att det finns backupplaner om mamma inte skulle orka!
TACK! Ingen nämnd ingen glömd!

Idag fick vi tillbaks den snälla lillkotten efter två dagars stentrotsande. Lillfisan var på förskolan imorse några timmar och när jag hämtade henne var det min goaste lilla gummsegos som var tillbaka. Efter hemkomsten åt vi lunch ihopa och bara hade sådär underbart mysigt som man kan ha på tu man hand en ledig onsdag.
Efter överläggning efter maten bestämdes att en styck sparkcykel skulle inhandlas efter bocciaspel och plantering på gräsmattan. Väl klara blev det glassätning och lekplatshäng i solen på gården med världens mest sällskapliga katt.
Flisan sov middag i bilen och vi handlade sen ett gäng blomsterträd till framsidans plantering. Hämtade M efter shoppingen och åkte och köpte sparkcykeln som Flisan blev sjukt överlycklig åt. Blå skulle den vara.. det var grundkravet från lillkotten och minsann om vi inte hittade en görbra stabil trehjulingsspark!
Faktum är att hon blev så pass överlycklig att hon insisterade på att genast bege sig hem till kompis Noah på granngården och visa underverket. Så.. sagt och gjort efter maten trillade vi hem till granngården där vi blev fast några myspysiga timmar.
Nu står frukostbullarna på jäsning i kylen och jag är slappare än slappast.. gud vad jag är trött.. verkligen dags att sova.. BUMS!
Natti.. bild på det blåa underverket utlovas imorgon!
0 kommentarer