Det stretar

i magen och spänner och drar åt alla håll och kanter idag. Men don't get your hopes up.. det är INTE förlossningen som är på G.
Mådde katastrofdåligt i bilen på väg till Tirups örtagård ikväll. Det var millisekunder från att M fick stanna mitt på motorvägen för att jag inte skulle kräkas i bilen. Tror det är värmen som gör mig helt knäsvag just nu. Men kan ju inte låta bli att låta bli att gilla värmen samtidigt som jag verkligen inte tål den just nu. Är så känslig för att bli för varm och dricker jag inte tillräckligt blir jag helsnurrig genast.
Trycket bak mot ryggen har iallafall kommit och gått hela dagen (precis som igår) så även om jag är övertygad om att det kommer dröja ytterligare minst en vecka så tror jag ändå att lillebror är lika fed up med att ligga i magen som jag är på att ha kvar honom där.

Oj, får man lov att skriva så..? Att man är fed up..? Hmm.. men det är faktiskt just precis så det känns just nu. Herregud det är en HEL vecka kvar tills han ska komma ut och ändå är jag så otåååålig redan!
Vill ju ha honom här att gosa med och inte alls kvar i magen längre; stretandes och bufflandes och görandes sin väna moder helt knäsvag av yrsel, förvärkar, molvärk i ryggen och tokspyfärdig på motorvägen.

Sådärja.. där fick jag allt gnälla av mig lite.
Men..
Lillebror kom ut NU!!
0 kommentarer