vi drömmer..

Om den här

Men om ett halvår behövs troligtvis ingen syskonvagn längre och då står vi där 10.300 kr fattigare med en klunsig vagn..
Men drömma kan man ju..

Det är nästan lite likt nyårsafton inatt här hemma. Fortfarande uppe styrkta av varsin rejäl kopp kaffe tidigare ikväll sitter vi här ihopakurade i sängen. Hade ni varit här hade ni hört ivriga *OJ* komma från båda våras läppar..
Vad vi hittar på..?
Jo..
M sitter med handen på min mage och känner hur Harry sparkar som bara den därinne. Vår lille plutt.. vilken kicker! Nästan för härligt att känna för att vi ska gå och lägga oss bara..

Men.. 65-års kalas väntas imorrn så nu är det minsann dags att säga nattisnattis!
3 kommentarer
Jonna

Men hörru. Nu har du hängt i Karins blogg lite för mycket. iCandy peach. Jag tycker mig känna igen det därifrån!

Nina Wiklund

Du kommer inte, jag upprepar INTE, att behöva någon syskonvagn! Köp en scateboard (ståbräda) till den du har så kan F susa på den :)

Jag har lika långt mellan T och S som du får mellan F och H och jag hade ingen syskonvagn.

Pengar i sjön! (om du frågar mig alltså)

Cicci

Alldeles sant J. Jag hänger en hel del i Karins blogg men blev verkligen sugen på en ICandy peach.. liknar ju buggan en hel del så det är kanske inte så konstigt :) Har spanat runt på syskonvagnar ett bra tag och de snygga OCH funktionella är lätt räknade!

Men jag håller med dig Nina.. känns onödigt! Ståbräda till buggan kommer i första hand att inhandlas. Sen får vi se. Troligtvis blir det ingen syskonkärra.