Piiieh!

Började kunna dricka sent i eftermiddags och minsann om jag inte fick i mig lite mat med ikväll :)
Stackars M fick gå själv på föräldramöte och skulle sen in och jobba efter det.. Inte mycket vila för en man som klev upp ur bingen kvart över fem imorse..
Det läskiga är att han aldrig gnäller.. till skillnad från sin lilla gnällrumpa till fru då ;)
Näe men faktiskt.. jag hävdar att jag har världens i särklass ognälligaste man vilket jag är myycket tacksam över!

F och jag hade däremot en väldans lugn hemmaeftermiddag/kväll vilken spenderades till 99,9% i sängen. Mysgosigt som attans vilket även lilla F tyckte. När jag bara försökte göra en ansats till att lämna vår "camp-Schönis" ikväll blev det liv i luckan och vilda tjut "mamma stanna här inte gå från sängen" hördes från hon lilla knappa enmetaren..

Här kommer några bilder

Nyfrissad mams bk (before kräkis)


Tröttomams ak (after kräkis)


Joggiälskaren numero uno :)


0 kommentarer