Känns som att..

mitt lilla liv har trillat tillbaks igen efter att ha stått fast på paus ett par dagar.
Idag gick det verkligen bra med sammandragningarna och jag råkade bara ut för några riktigt onda i eftermiddags och ikväll. Troligtvis berodde dessa på att jag såklart skulle envisas med att återigen ge mig på mina förb.. tavlor.
En hängde ju lite snett OCH var bubblig. Så.. hux flux var jag plötsligt ifärd med att joxxa om alltihopa igen.

Ååå hatar den räliga perfektionistiska sidan hos mig själv ibland, att inte kunna låta något vara sådär lite halvbra.. Menmen, det blev bra till slut och jag har återfått sinnesfriden igen efter att nästan börjat sätta knappnålsakupunktur på mig själv ;)

Drabbades dock av en enorm trötthet idag, vilket troligtvis beror på att jag gått runt stel som en jekla pinne ett par dagar. Fullkomligt dödsorolig har jag varit för att något skulle gå fel med Harry.. Idag kände jag äntligen att jag kunde koppla av och då kom tröttheten som ett brev på posten.

Tur då att man har vänner som kan pigga upp en trött tjockismams med ont i magen.. och inte vilka vänner som helst utan sprillans nya sådana; Lina och Lilly!

För andra gången någonsin trillade de idag in genom våran ytterdörr och dagen till ära utrustade med den finaste buketten tulipaner som jag någonsin skådat!

Tulipaner, übergod äppelkaka med vaniljsås (japp ibland får man faktiskt skryta lite i sin egen blogg ;) och bara sådär myspys som man kan ha ibland av att sitta och bubbla på gjorde att min energinivå fick sig en riktigt boost. Kanske därför jag andrep tavlorna sen.. hmm... ;)

Lilly är värsta lilla spillevinken och har precis fått koll på det där med att nicka på rätt ställen. Behärskar även konsten att charma brallisarna av vem som helst kan jag upplysa om..
F och Lilly funkar kalas ihopa. F är nog bara lite osäker på just den ålderskategorin som Lilly sorteras inunder.. Men hon låter ändå sin nya kompis låna precis varenda liten pinal hon pekar på. *pust* Bådar gott för framtiden.. för en sådan är jag ganska så säker på att vi får ihopa med våra nyfunna vänner. Speciellt i slutet av Juni då bådas liv förändrats radikalt efter att ytterligare två små fisar trillat ner i våra respektive hem.
Kan nog vara ganska skönt att ha någon i samma situation att ringa när desperationen och sömnbristen lyser ur ögonen.. *fniss* Nix så hemskt tror jag verkligen inte att det kommer bli!

Avslutar med några fina bilder som jag helt olovligt stal ikväll från Lilly & Linas blogg.
Ja.. och så några fina som jag hann med att ta också!
Nattis nattis :)

Älskar tulipaner..


Lillybönan


Sprillans nya vänner


Har nog aldrig sett F proppa i sig äppelkaka som hon gjorde idag!


Mysflicksen med katten som är helt till sig av all uppmärksamhet.



Den här lilla bönan skojar man inte med.. hon vet redan vad hon vill!



Nyblivna kompisar :)

0 kommentarer