Jag har en

fantstisk vän som inte bor så himmelens långt borta. Hon är en reedig hottie och samtidigt fembarnsmams. I förra veckan landade jag och Fliset där hemma för att spana in familjens ombyggnad samt lämna en födelsedagspresent. Denna söta vän hade då rensat ur sin garderob på sånd som var trist, litet eller bara sånt man inte tar på sig..
Vi har nog alla de där "jag-köpte-fast-jagkanske-inte-riktigt-gillade-missarna". I våras rensade jag ut mitt kraffs och en hel del landade hemma hos denna vän och dennass kusin(?) rätta mig om jag har fel.. I vännens utrensning denna gång kan jag avslöja att en hel del hamnade i min garderob!
Sypersnygga tröjor och byxor som är nya för mig och som kändes som en julklapp!
Varför inte göra mer sådant? Varför bara slänga när man kan återvinna och ge bort till någon annan som blir glad? Ni vet de där byxorna som ni skulle banta ner er i eller snygga tröjan som färgen liksom aldrig har sin dag..
Ge bort dem och gör någon annan glad!!
0 kommentarer