Oj!

(null)

Vad dagarna går fort just nu! Förra veckan var fortsatt jullov för barnen men jobb för oss. Därav besök av mormor och morfar! Föris var stängd i fredags. Mysigt.. 
helgen gick åt till lite socialt och lite praktiskt grejs. Resan närmar sig och skolstarten krävde också lite planering. 
Nu är alla kittade med nya skor och lääängtar efter resan. 
Inatt var det nervösa magar och svårt att sova för alla. Flisan grät och var orolig till tolv, Vincent kunde inte sova och därmed inte rumskompis Milton heller. 
Mamman somnade till sist efter tolv och fick upp tre gånger innan jag till sist vaknade 04.40. Fyyy
Sen låg jag kvar men kunde inte somna. 
Såg ut som en smurf på jobbet imorse. Usch.. 
men men.. snart dags för sängen.. tack 🙏🏻 
Ovan ser ni mig när jag kom hem från jobbet. Soffa och vetekudde.. barnen fick se på tv! De var ju inte direkt pigga de heller 🤪
Blev ändå en bra kväll och jag hann med att träna också. Måste ju alltid börja året med det.. ✌🏻


(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer