Helgen

Bjöd på avkoppling, mys och lite magsjuka. Men det var baraste lilla.. i lördags kopplade vi verkligen av allihopa och jag tom somnade med Milton när jag tog upp honom när han vaknat.. han somnade också om 😅

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

På söndagen blev det fortsatt häng med grannbarn och V åkte hem till kompis Oscar på cykeltur rumt byn och tacosmys. På kvällen blev det dessert innan sovdags med grannarna ❤️

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen kom måndag med sen kväll och presentation på en förskola i Höllviken på kvällen. Åkte hem emellan och hann mysa med barnen ❤️🤗

(null)

(null)

(null)

Idag blev mitt kvällsjobb inställt med kort varsel tack och lov! Så skönt.. istället hann jag med lite extra gos med barnen. Imorgon ska jag ut med vänner och äta och på fredag ska M och jag själva ut på stan och gå på biopremiär på Spegeln på en fransk kultfilm med föredrag av skaparen! Så kul det ska bli! 
Spana in mitt pigga sällskap ikväll...

(null)

(null)

(null)

0 kommentarer